Nyhetsbrev
Søk
Alle saker

Søket må inneholde minst 3 tegn.

Denne artikkelen er skrevet ut fra Handikapnytt.no. Der finner du mer spennende innhold som dette. Artikkelen er opphavsrettslig beskyttet og må ikke viderepubliseres uten avtale.

Portrettfoto av Bente Kaldheim.
SVARER OG INVITERER: Bente Kaldheim er avdelingsdirektør i Nav Hjelpemiddelsentral Oslo og Akershus. (Foto: Nav)

Kjære Kristin, du har helt rett

MENINGER: Avdelingsdirektør Bente Kaldheim i NAV Hjelpemiddelsentral Oslo og Akershus inviterer Kristin T. Berg på kaffe for å samtale om hvordan tjenestene kan bli bedre. Les svarinnlegget hennes her.

Handikapnytt
Publisert 07.11.2017 16:15

I ditt innlegg tar du opp problemer du møtte på da du kontaktet oss, og du tilbyr å møte meg over en kopp kaffe.

Innlegget til Kristin T. Berg leser du her: KJÆRE NAV, IKKE KØDD MED DE GODE ORDNINGENE

Jeg beklager at du ikke med en gang fikk et raskt og riktig svar da du ringte oss.

Du har helt rett i at du ikke trengte søke på nytt, og du burde fått beskjed om at det holdt at du sendte oss en melding om endringene.

Vi er klar over at NAV sine skjemaer er vanskelig tilgjengelig for de som ikke ser, og det er mulig å sende oss informasjonen vi trenger i et vanlig brev til vi har nye elektroniske løsninger på plass.

Vi ønsker å gi bedre tjenester til våre brukere, og jeg vil gjerne høre mer om dine forslag til forbedringer over en kopp kaffe.

Vi ønsker å gi bedre tjenester til våre brukere, og jeg vil gjerne høre mer om dine forslag til forbedringer over en kopp kaffe.

Bente Kaldheim
avdelingsdirektør
NAV Hjelpemiddelsentral Oslo og Akershus

KJÆRE NAV: Kristin T. Berg rettet hard kritikk mot Nav i et innlegg søndag. (Skjermdump fra Handikapnytt.no)


Norges Handikapforbund
Pressens Faglige Utvalg
Fagpressen

Hei. Takk for at du besøker Handikapnytt.no. Det er annonsene på siden som gjør det mulig å drive nettstedet. Derfor må du slå av adblock-funksjonen din for å få se innholdet. Takk for forståelsen og ha en fin leseopplevelse.